vrijdag 8 augustus 2014

Nieuw haar!

Dus ik hoorde dat we een muggenplaag hebben. No shit, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid..

Daarnaast leuk nieuws!
Eens in de zoveel tijd (elke maand onderhand) verf ik mijn haar. Nu het kort is kun je er toch wel een stukkie minder mee dan wanneer het lang is. Verven vind ik wel een goede oplossing en het was tijd voor een nieuw kleurtje. Ik ben van mezelf bruin, dus ik begon een tijdje geleden met een beetje een rode gloed, daarna werd het knalrood en nu.. Tja kijk zelf maar:






Nu heb ik hier bewust een filtertje overheen gegooit omdat het op de originele foto helemaal niet goed naar voren kwam, maar stiekem is het dus nog paarser dan dit. Ieek. Ik schrok wel even toen ik mezelf in de winkelruit bekeek na het uitlopen van de kapper, onder het licht van de salon viel het namelijk best mee maar als de zon flink zijn best doet is het heftig. Ik ga denk ik de regenboog maar afwerken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kapsel! Dat je dat durft zeg, dat zou ik echt niet durven!
    Leuke blog heb je! XXX
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik moet er stiekem nog steeds een beetje aan wennen maar dankjewel!!

      Verwijderen