vrijdag 1 augustus 2014

Even zeuren: muggen



Als er een paradijs voor muggen bestaat hebben ze dat in mij denk ik gevonden.
Je kent het wel, je wordt wakker en voelt gelijk dat er een insect aan je heeft lopen knagen. Je hebt een bobbel op je arm, je been, of nog het leukst: je hoofd. Of allemaal natuurlijk, zoals ik altijd. Zo ook vannacht. Ik werd weer in de meest benarde 'krab posities' wakker en werd heeelemaal koekkoek. Ik kan daar dus echt niet tegen he, en dat geluid wat ze maken, ugh.
Ik ging gauw naar de badkamer om de schade te bekijken want alleen op m'n zij voelde ik al een onnatuurlijk grote bobbel.
Dankzij meneer, onee het zijn mevrouwen die steken toch, mug had ik weer op tien plekken wat extra lichaamsinhoud. En de mooiste plek vind ik toch wel mijn voorhoofd. Dat is zo'n mooie buil dat het heel kunstig lijkt alsof ik tegen een muur op ben gelopen. Top, dankjewel mug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten