donderdag 3 juli 2014

To do!

Zo, het feit dat ik elke maand een to do-lijstje maak is inmiddels niet helemaal meer waar. De lijst van mei heb ik enorm verwaarloosd en afgelopen maand heb ik zelfs helemaal geen lijstje gemaakt. Tijd voor verandering! Voor juli heb ik weer een lijstje gemaakt:


Omdat ik naar mijn idee, zonder de hulp van mijn trouwe weegschaal, weer ben aangekomen wil ik weer meer op mijn eten (en drinken) gaan letten. Ik neem vrij gemakkelijk een lekker tussendoortje tegenwoordig en ik moet van mezelf weer terug naar de appeltjes en peertjes. Veel water drinken en wandelen helpt natuurlijk ook al dus hopelijk kan ik me in elk geval aan die drie punten houden.
Van de drie keer koken heb ik dat gisteravond al één keer gedaan, dus het volbrengen van het lijstje is begonnen! Blog bijhouden spreekt wel voor zich en meer rust nemen moet ik in het algemeen gewoon: mijn hoofd is iets te druk. Dat doe ik deze week al letterlijk door eerder naar bed te gaan, ik ga nu al ongeveer om 10 uur naar boven wat ik erg goed vind van mezelf haha! Muziek maken heeft eigenlijk ook heel erg met rust te maken omdat ik daardoor alles even kan vergeten en rust in mijn hoofd kan maken. Sinds dit jaar zit ik naast zangles ook op songwriteles (2 in 1) dus daar ben ik ook vaak mee bezig, vandaar drie nummers afwerken. En ook echt áfmaken, ik ben namelijk erg snel van het 'niet goed, neeext' als ik pas op de helft ben. Harpspelen heeft daar ook weer een beetje mee te maken. Ik begeleid mezelf nu vaak op de piano/keyboard maar het lijkt me wel leuk om mijn harp van vroeger van zolder te halen, wie weet kan ik daar ook wel leuke begeleiding mee geven in combinatie met de piano ofzo. 
En een hoofdstuk van mijn verhaal.. Omdat ik naast alles ook al vanaf mijn 12e verhalen schrijf, dacht ik laatst na een rare droom van mijn vriend: ik ga weer schrijven! Met zijn droom als inspiratie. Wie weet post ik wel eens een stukje om jullie mening erover te horen :)

*Haha, door de print-screen valt op dat ik blijkbaar geen m'n mag zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten