woensdag 23 april 2014

Berlijn, numero 1

Time flies when you're having fun, en dat is zeker waar! Een halve week geleden kwam ik alweer terug uit Berlijn maar ik heb nog niet de tijd gehad om er een postje over te schrijven. In elk geval voor iedereen die er nog nooit is geweest: gaan. Sowieso voor de cultuur en geschiedenis maar ook zeker voor de mode. In Berlijn geeft niemand er een bal om hoe de mensen denken. Zo zag ik meerdere keren iemand met spikes (je weet wel: het haar verdeelt in minstens 5 enorme stekels van twintig centimeter, het liefst ook nog met een kleurtje. Groen ofzo) ja heus waar, ze bestaan dus nog! Omdat ik er nooit eerder was geweest heb ik me deze dagen op de bekende geschiedenis-dingen gefocust maar eigenlijk zou ik nog een keer terug moeten voor de mode. Wat zeg ik, één keer..

Ik heb wel zo ontzettend veel foto's gemaakt dat ik ze in berichten ga verdelen anders worden jullie helemaal gek haha, deze eerste post laat een oude grensovergang tussen Oost- en West Berlijn zien. We zijn er op de heenweg even gestopt en op de terugweg hebben we er een rondleiding gekregen. Het was best een beetje creepy omdat zelfs de stoeltjes er nog stonden zoals vroeger, alsof de mensen er net afgestapt waren en elk moment weer terug konden komen. Ik heb geprobeerd dat gevoel ook in de foto's vast te leggen:










Dat hekje.. Brr, het lijkt zo heel langzaam dicht te vallen achter iemand.
Zijn jullie weleens in Berlijn geweest?

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben zelf ook wel eens in Berlijn geweest. De leukste keer was met oud en nieuw, echt zo gaaf!

    Liefs,

    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah wat leuk! Met nieuwjaar zullen ze er daar zeker ook wel een spektakel van maken. Cool! :)

      Verwijderen