vrijdag 11 april 2014

Projectjes en Berlijn

Zo, het is even saai geweest op mijn blog omdat ik ziek was. Nog steeds ben eigenlijk maar aangezien ik dit weekend weg ben en toch écht jullie tips nodig heb voor volgende week, hier alsnog een bijpraatpostje.
Als ik ziek ben gaat mijn creatieve brein altijd extra hard werken lijkt wel, heel lullig natuurlijk want dan kan ik er vrij weinig mee omdat de rest van mijn lichaam niet meewerkt haha! Ik heb de dingetjes maar gauw even opgeschreven en uitgetekend en hopelijk begrijp ik het dan straks nog als ik helemaal fit ben.


Het eerste heeft in elk geval te maken met deze tekening die ik een paar jaar geleden maakte, ik ben benieuwd of het lukt wat ik in mijn hoofd heb!


Verder hebben jullie deze foto al eens voorbij zien komen, ik bleef er maar naar kijken en dacht: weet je, ik ga dit gewoon ook proberen. Ik ga zelf een grote jurk maken en er een prachtmodel instoppen. Ook hier ben ik heel benieuwd naar, ik hou jullie op de hoogte.

Ennn last but not least: ik ga volgende week naar Berlijn. Gezellig touren met m'n paps als een verlaat, heeel verlaat soort examencadeau. Ik heb al een ideaal boekje aangeschaft maar misschien weten jullie nog leuke plekken die we echt niet mogen missen, of coole shootlocaties, let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten