donderdag 3 april 2014

Witte pastasaus


Vandaag mocht ik weer koken en omdat we erg vroeg aten zet ik alvast een klein receptje op mijn blog voor alle mensen die nog niet weten wat ze moeten eten haha. Ik zet voor jullie neer hoe ik mijn pastasausje dit keer heb gemaakt, het is namelijk zo makkelijk!

Ik heb crème fraîche, (gedroogde) bieslook en aardappelkruiden gebruik.


De crème fraîche heb ik verwarmd, toen het warm was héél wat bieslook erbij gegooid en doorgeroerd. Daarna heb ik de aardappelkruiden erin gedaan, steeds een beetje om weer even te proeven of het al lekker was of niet.
That's it. Super-simpel dus! Verder had ik er gehakt bij en wortels en kool (maar dat waren kliekjes die op moesten, je kunt er alles doorheen gooien wat je lekker vindt natuurlijk) Ik denk dat het ook erg lekker is met ham of andere soorten vlees. Qua pasta heb ik voor macaroni gekozen, maar ook daar kun je natuurlijk in variëren.


(Ik moet duidelijk geen kok worden want op mijn bord wordt het altijd een rommeltje..)
Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten