donderdag 24 april 2014

Muziek en inspiratie

Al een tijdje zat ik er aan te denken. Toen ik jonger was vooral, in de tijd met Esmée Denters dat iedereen ineens een youtube-account aan ging maken in de hoop ontdekt te worden door muziekproducers en platenmaatschappijen. Zoiets leek mij ook wel wat, gewoon wat gegil op het wereld wijde web gooien en zien waar het eindigt. Vandaag heb ik dat ook eindelijk, een paar jaar later, daadwerkelijk gedaan. Wel niet op youtube, zo'n filmpje erbij leek me een beetje ingewikkeld haha. Wel een Soundcloudje! Geen idee hoeveel ik hier op ga gooien maar de paar uur dat ik het nu heb vind ik het uiterst geinig. Leuk ook wat voor dingen anderen erop zetten. Mocht je benieuwd zijn geworden naar mijn gejengel, klik hier.
Mijn keyboardspel laat nog wel te wensen over af en toe maar dat doe ik ook nog niet zo lang dus hé wat maakt het uit!

Verder kwam ik deze foto tegen en was ik verliefd:


Ik kreeg gelijk zin om mijn haar ook zo'n kleurtje te verven maar dat zal morgen wel weer overgewaaid zijn dus daar wacht ik maar even mee.. Zo'n shoot komt er sowieso een keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten