maandag 17 maart 2014

De wondere wereld van de droom

Heb je dat ook wel eens gehad? Dat je wakker wordt en denkt, oké.. wat heb ik nou dan toch weer gedroomd!? Vanochtend was het zo'n ochtend. Mijn droom ging namelijk over Justin Bieber, jawel echt waar. En ik ben geen fan, absoluut niet zelfs. Wat hij allemaal uitspookt vind ik vrij bijzonder en dat is even simpel uitgedrukt. Over Justin Bieber dromen is nog één ding, maar dat ik droom dat hij een crush op me heeft en er alles aan doet me te bereiken. Mwaaa dat is wel erg fantasierijk. Ze zeggen dat je in je dromen dingen uit de afgelopen dag(en) haalt, nu heb ik gisteren toevallig zijn naam één keer gehoord en blijkbaar maakte dat heel wat indruk op me haha. Oja en ik droomde dat een zwangere vriendin van me bevallen was, en haar kind al gelijk na de geboorte hele slimme verhalen kon vertellen over waarom hij wel of niet wilde slapen en wat de wortel van 28 is. En op het moment dat ik die baby vast had kwam er ook een briefje door het raam vliegen van, je raadt het al: Justin Bieber, met 8 cijfers van zijn telefoonnummer. In mijn droom gooide ik het briefje weg, nu denk ik 'wat dom!' als hij later die andere twee cijfers nog op één of andere manier had doorgegeven had ik daar mooi gebruik (lees: misbruik) van kunnen maken natuurlijk. Er zijn ook veel mensen die geloven dat dromen een speciale betekenis hebben, dus wie weet! Misschien staat hij eens voor m'n deur...
Van die rare droomgedachtes krijg ik wel zin om wat gekke, creatieve dingen te gaan maken dus misschien krijgen jullie daar nog wat van te zien. Om de dag nog even goed te beginnen een foto van een bloesempje, want wat zie je die nu veel en wat is het mooi!


Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten