donderdag 20 maart 2014

Mijn wereldreis van vanochtend

Nou, vandaag was ik toch wel in de stad der steden: Randwijk.
Met het model Rachelle was ik vol goede moed vanuit Ede vertrokken en vanaf Arnhem waren alle stations nogal verlaten. Nu is Ede zelf al geen wereldstad, maar toen ik daar was leek Ede me zelfs nog druk. Het was best even lekker om meer vogeltjes dan auto's om je heen te horen! We waren dus op weg naar Randwijk en moesten daarvoor naar station 'Zetten-Andelst', mijn topografie kennis is slecht maar daar had ik zéker nog nooit van gehoord. Zo zie je nog eens wat van Nederland. In dit mooie, gezellig dorpje woont Meltem de visagiste, en daar werd Rachelle opgemaakt waarna we vertrokken naar de locatie: de Rijn! Het bleek toen we er waren dat het tegenwoordig erg afgezet is maar nadat we een weiland vol koeienvlaaien, je moet er wat voor over hebben, over waren gestoken kwamen we op een prachtige locatie.


Het zonnetje scheen zoals je ziet heerlijk en al was het inmiddels nog maar half 11, het was al best lekker buiten. Dat scheelde voor Rachelle natuurlijk want dan hoefde ze niet zo te koukleumen. Ze deed het eerste setje kleren aan en we konden beginnen. We hebben zo'n vijf setjes geschoten en waren al met een uurtje klaar, ongelofelijk! Voor het model was dat ook ideaal omdat zij om 1 uur weer op school moest zijn. Nu konden we weer rustig terug naar het 'drukke Ede' en had ik de middag heerlijk vrij. Alvast een fotootje, later komt de rest!

2 opmerkingen: